niedziela, 11 października 2020

To była długa, ponad roczna przerwa, ale chyba wróciłam...

Chyba czas wrócić na tego bloga… po ponad roku! A naprawdę wiele się przez ten rok wydarzyło. Moje życie bardzo się zmieniło - urodziłam Syna, a świat stanął do góry nogami przez pandemię.

Mój ostatni post, to był taki trochę poradnik o pierwszej podróży do Korei, niestety ostatnio pewnie nikomu z odwiedzających mojego bloga się on niestety nie przydał i nie wiadomo kiedy się przyda i czy w ogóle, czy zasady podróżowania całkiem się nie zmienią? Trochę dramatyzuję i muszę przyznać, że zdarzało mi się to w tym roku zdecydowanie za często. To też jeden z powodów dla którego nie było tu tak długo żadnej notki, nie umiałam się zebrać żeby napisać nic z pozytywnym wydźwiękiem, a taki był zamysł tego bloga, żeby pisać pozytywnie o życiu w kraju który tak kocham, a nie marudzić. Trzeba będzie nad tym trochę popracować… Kolejny powód był taki, że za bardzo się wczuwam w każdą notkę, jak pewnie zauważyliście, wszystkie dotychczasowe wpisy były dość obszerne i muszę powiedzieć, że pisanie takich obszernych notek wymaga więcej energii i czasu niż obecnie mam (patrz początek wpisu: urodziłam syna, hahaha), zdecydowanie nie należę do tych mam, które są w stanie ogarnąć kilkumiesięczne dziecko, życie towarzyskie, życie internetowe, hobby i jeszcze pracę, bardzo bym chciała, ale na razie średnio mi to wychodzi… Postanowiłam, więc, że będę pisać krótkie notki, może to się sprawdzi i moje posty będą bardziej regularne i może czytelnikom bloga też będzie łatwiej przeczytać szybki post niż zasiadać do moich elaboratów 😉. W ogóle, zauważyłam ostatnio na Instagramie, że bardzo się namnożyło instablogów o Korei, i muszę przyznać, że to był kolejny powód dla którego nic tu nie było, trochę mnie to demotywowało, że teraz tyle ludzi coś o Korei pisze, że w sumie tematy które chce poruszyć, często już ktoś poruszył itd… ale w sumie potem się ocknęłam, że wiele z tych osób to może nawet i czytelnicy mojego bloga i większość z nich nie mieszka w Korei a tylko się Koreą interesuje, tak jak ja kiedyś, więc przecież na pewno też się ucieszą jak będę coś pisać i w ogóle to Internet jest szeroki i głęboki i pomieści wszystkich.

Mędrzec ze wschodu w nowoczesnej wersji tradycyjnego koreańskiego stroju (hanbok) uszytej przez swoją matkę (czyli mnie) 

A zatem, to dlaczego nie było posta na blogu przez ponad rok, mamy już wyjaśnione, teraz proszę wszyscy mi kibicujcie, żebym nie zbierała weny na następnego posta kolejny rok 😊


 

22 komentarze:

  1. Ooo ja nawet wole krotsze notki, a tematy juz omowione czasem warto znow poruszyc, bo kazdy z nas ma inna perspektywe i doswiadczenia, a jedna opinia czasem daje bledne wyobrazenie. Czekam na wiecej postow😘❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 🥰🥰🥰🥰 bardzo mi miło i dziekuje za budujacy komentarz

      Usuń
  2. Nie zniechęcaj się czasem, bo ja uwielbiam koreańskie jedzeniem �� i
    planuję podróż do Korei (na razie w bliżej nieokreślonej przyszłości - mam 3 małych dzieci ��), ale już teraz czytam o tym kraju i potrzebuję Twojego bloga, żeby lepiej poznać ten kraj z polskiej perspektywy �� Trzymam mocno kciuki za Twoją pisarską wenę!✊❤️ Czekam na kolejne wpisy zasyłając buziaki dla Twojego słodziaka synka��, który bardzo ostatnio urósł - przynajmniej tak widać z Twoich Instagramowych relacji �� Pozdrawiam ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :) dla takich komentarzy chce się pisać. Mam nadzieje ze wkrótce spotkamy się w Korei ^^

      Usuń
  3. Ogladam Twoj videoblog na yutube. Super. Kocham tez Koreę . Byłem 6 razy. Pojedzcie na Jeju. Pięknie. Pozdrawiam z Gdańska

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi sie marzy wyjazd do korei ale wczasach obostren ehh
    ogladam na yutube twoje videoblog i bardzo mi sie podoba z ciewaoscia wlaczam kolejne odcinki,wraz z moim synem ogladamy .pozdrawimay

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi sie marzy wyjazd do korei ale wczasach obostren ehh
    ogladam na yutube twoje videoblog i bardzo mi sie podoba z ciewaoscia wlaczam kolejne odcinki,wraz z moim synem ogladamy .pozdrawimay

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dziwie sie takiej popularnosci , jako nowa osoba na youtube , ale to poczatki tak czesto jest.No i przy tym siedzac w domu wielki zarobek z youtube , ok, nie zazdroszcze niczego , nie o to chodzi , sprytana osoba jestes , tylko te potrawy bardzo niezdrowe dobrawiane tak duzo iloscia cukru , takze nowe co to cukrzyca 100 %, najwiecej cukrzykow to Azjaci , napewno wiesz , okropne , troche zle tak namawiac tych co ogladaja , mysle ze moze nie maja pojecia , ponadto czesc duza to malo swiadomi ludzi o nastepstwach , ok, a tak z boku usmiech nie schodzi z twarzy ci , przyjrzyj sie dobrze sobie zamiast zakryc swoje niedoskonalosci to szczerzysz te krzywe narosniete zeby , pomyl ? czy to ladnie ? mysle ze nie , moja kolezanka mowi ze dobrze bys grala role taka wampirowska z tymi zebami , nie jest to zlosliwa docinka ale prawda co do uzebienia niezadbanego , kazdy prawie z nas ma jakie drobne lub wieksze mankamenty kiedy jest sie mloda nalezy ukrywac lub z tym cos zrobic , no coz takie zycie ,dobra rada , wiecej ogladalnosci , wez od tesciowej wzor , a tez niech ci nauczy jak szyc te sukienko fartuchy, naprawde bedziesz miala mnostwo osob , ktore beda z zazdrosci pekaly , i tak mile slow nigdy nigdzie nie uslyszysz chodzi mi o youtube , duzo to podlizywanie sie , no coz tacy sa wlasnie Polacy, a jak noga podwinie sie to .......... cieszka sprawa , fajny komputer kupilam sobie z kolezanka i obie z niego korzystamy na znanej stronie handlowe , nie polski ale ok odbiera , czy naprawde smaczne sa te pierogi ???prosze nas nie brac za zlosliwych , i niekulturalnych ludzi, piszemy co widzimy , cenne sa rozne krytycy , wtedy zmienia sie wiele , , dopbrze robisz z tymi filmami czym wiecej i systematycznie to jest b. dobrze dla zarobku , dalej ogladamy i pozdrowienia z naszych zakatkow Toszek-Gliwice , Siemanko slazaczko , a jeszcze , maz wyglada na dobrego czlowiekoa , ma w sobie empatie , i nie bydki facet , bo niektorzy z nich , makabra , bedziemy dalej ogladac jak siemaszkujesz, cukier wsypujesz i opowiadasz , smacznego z zeberkami my tez lubimy , a moze na przemian pogotuj potrawy nasze - slaskie , np; zeberka itd.....popros rodzicow o czestrze paczki , mozna z puure ziemniaczane zrobic kopytka i inne kluchy , zrob konkurs na uszycie fartucha takiego jak pieknie szyje pani tesciowa, dobra kobieta , nalezy o nia bardzo dbac i uszyj i dzialaj , Siemanko niby ok, ale i nie ok, – Kaj łon mo baba, że go z doma tak puściła?��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autorko komentarza, czy ty jesteś na gar pierdolnięta?

      Usuń
    2. O matko, weź ty się wyloguj z tych internetów bo ci przewody przegrzały ��

      Usuń
    3. Że co proszę? 😯🤦😂 Kochana Pani Wiolu mam nadzieję że zareagowała Pani na ten komentarz z szokiem 😯 z OMG 🤦 i śmiechem 😂. Normalnie hit internetu.

      Usuń
    4. Żałosny ten komentarz.

      Usuń
    5. Co za potworna grafomania, ile w tym zawiści o podłości ohydny komentarz.

      Usuń
    6. Chwalenie się analfabetyzmem to sztuka! Dobrze, że nie podpisany nazwiskiem, bo wstyd byłby w psychiatryku. Ale jaja!

      Usuń
    7. Muszę od razu bardzo przeprosić Autorkę bloga, że u niej zwrócę gościowi uwagę, ale zrównywanie chamstwa z chorobą psychiczną jest tak często szerzącą się praktyką we współczesnym świecie, że naprawdę trzeba młodym ludziom zwracać uwagę. Małgosiu, zastanów się czasem, czy Ty naprawdę myślisz, że bycie zwykłym chamem jest właśnie tym, co charakteryzuje osobę chorą psychicznie? Nie obrażasz autorki tego idiotycznego komentarza, tylko osoby chore, które stawiasz w jednym rzędzie z kimś takim. Jestem oburzona Wami obydwoma. Szkoda, że to się dzieje w tak miłym miejscu. Wiolu jeszcze raz przepraszam.

      Usuń
  7. Cóż, ludzie mają różne problemy i czasami piszą o nich publicznie 🙈

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeba byc wielkim ekspertem zeby tak niezgrabnie gramatycznie napisac komentarz i do tego taki dlugi jeszcze . Ten czas w twoim przypadku mozna by bylo poswiecic na bardziej ambitne zajecie. Uwierz mi nauka przydaje sie w doroslym zyciu a zazdrosc do noczego nie prowadzi

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozdrawiam serdecznie i kibicuję 🙂🤗🌹

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiola jesteś najbardziej pozytywna osoba jaka z zainteresowaniem sledze masz cudowna rodzinę pozdrawiam i życzę zdrówka i najlepszego pozdrawiam całuski jadzia z Zabrza

    OdpowiedzUsuń
  12. W Azji jest moda na krzywe zęby ,im bardziej krzywe tym ładniejsze,oni uważają że krzywe zęby ujmują lat i człowiek wygląda młodziej. Więc proszę się najpierw zapoznać z kulturą ,modą i obyczajami innych krajów zanim się coś napisze. Świadczy to o braku inteligencji i o zazdrości. Wstyd mi za Was że jesteście z Polski. Weźcie się za robotę ,każdy może nagrywać filmiki ,chętnie obejrzę . Wiola jesteś WIELKA I WSPANIAŁA ,rób swoje i nie przejmuj się .Krzywe zęby dodają Ci uroku i ujmują lat .Pa pa

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszcie się ze macie dobre zycie. Rodzinę, pieniądze, zdrowie. Ja nie mam nic. Dziecko na Filipinach. Nie śpię w ogole. Nikt mnie nie zatrudni. Złe CV dzięki życzliwym ludziom. Boże to mój koniec. Nie przetrwam. Już jest początek tego. Jestem przerażona. Cieszcie się, że tak nie macie.
    Czy trzecia noc całkiem nie prześpię znowu? Jak mam żyć?
    Katarzyna Manabat

    OdpowiedzUsuń