wtorek, 3 listopada 2020

PIEROGI Z KIMCHI NA YOUTUBE - zapraszam na kanał

 Kochani czytelnicy,

nie wiem jak mogłam popełnić taką gafę, ale zapomniałam się z Wami podzielić nowiną, że założyłam kanał na Youtube! Zapraszam do oglądania! 

Oczywiście blog nie znika i będzie miejscem do poruszania tematów innych niż na Youtube lub do rozwijania tych, które poruszę w filmikach. 

Na razie mamy dwa video i to o koreańskim osiedlu napewno zostanie poruszone jeszcze dogłębniej na blogu :) 

ZAPRASZAM do klikania w link poniżej:

PIEROGI Z KIMCHI KANAŁ YOUTUBE



24 komentarze:

  1. Strasznie spodobał mi się Pani blog oraz filmy na youtube, wszystko jest przedstawione w bardzo ciekawy sposób i przyjemnie się czyta oraz ogląda. Korea jest bardzo interesująca więc czekam na kolejne wpisy i filmy, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłam Cię oczywiście dzięki nieocenionej Pyrze i z przyjemnością tu zostanę.Rozsiewasz pozytywną energię i zarażasz optymizmem .Mimo , iż sama jestem typem introwertyka to bardzo lubię takie rozgadane i pogodne osoby więc po prostu musiałam zapałać do Ciebie "uczuciem" :-). Fajnie się Cię ogląda , interesująco mówisz i pokazujesz życie w Korei , bez zbędnej spiny , na luzie, ale ciekawie. Zazdroszczę otwartości i odwagi ,zawsze podziwiam osoby z takimi cechami bo łatwiej im spełniać własne marzenia.Chętnie będę zaglądać tutaj, na yt oraz na instagram oczywiście.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci idzie na YouTube ❤️ Trzymam kciuki,bo idziesz jak burza 😉😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kanał 😉 obejrzałam wszystkie filmiki

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog jak i kanał na YT! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. witam
    Pomimo tego ze twoja nazwijmy ją znajoma z poznania jest w Koreii kilka lat więcej od ciebie , przepraszam za bezpośredniośc jej kanał nie umywa się do twojego ty jestes bardzo pozytywna osoba co widac a ,,pani pyra,, wydaje mi sie typem ,, cwaniaka ,, niestety obejzałem jej jeden film i no właśnie i nie mogewiecej ogladać a twoje filmy ogląda się z wielką przyjemnością pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oglądam Pyrę w Korei już ponad rok. Jaj kanał ma nieco inny charakter, podaje inne treści. Może ma specyficzny sposób wypowiadania się ale w żadnym wypadku nie jest „typem cwaniaka”. Daleka jestem od tak mocnej krytyki bo znalazłam u niej wiele ciekawych informacji podanych w zwięzły sposób. Albo po prostu nie przepadam za vlogami typu wszystko i nic przez 40 minut. Na kanał Pierogizkimchi trafiłam właśnie dzięki Pyrze. Oba kanały i obie dziewczyny lubię i fajnie że te kanały się różnią :)

      Usuń
  7. 248 subów hhahaha jak to dawno temu było

    OdpowiedzUsuń
  8. Droga Wiolu! Chciałabym Ci coś wysłać na email - czy istnieje możliwość kontaktu z Tobą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najmilsza Pani Wiolu, od kilku dni oglądam Pani filmiki i w całej rozciągłości zgadzam się z Pani sympatykami. Muszę jednak przyznać, że moją uwagę pochłania prześliczny Synuś.
      Natomiast mam do Pani olbrzymia prośbę, a mianowicie - proszę podwyższyć pulpit roboczy. Jest Pani wysoka i schylanie się na dłuższą metę mocno nadweręży kręgosłup. Wiem dużo na ten temat, stąd ta moja uwaga i prośba. Lekarz ortopeda w Korei na pewno potwierdzi moja opinię. Przesyłam moc serdeczności całej Rodzinie, pełna sympatii Barbara

      Usuń
  9. Wiolu, masz gwarantowany sukces z tym blogiem i na YouTube. Ty sama jesteś uroczą i wiarygodną osobą. Twój synek Sonu jest przeuroczym słodziakiem. Jejku, jaki On ma apetycik 😊 W Polsce Koreańczycy będą budować Centralny Port Komunikacyjny więc podpowiadam: Gdybyście chcieli trochę czasu pobyć w Polsce to może jest dla Was duża szansa na ciekawą też pracę tutaj. Aha, jeszcze coś. Ja gotuję też czasem potrawy koreańskie. Super smaczny czarny makaron jajamjaeong. Z tą pastą czarną. Robię bez dodatku rzepy i trochę bardziej podsmażam ziemniaki. Jest to pyszne danie. Może pokażesz kiedyś jak Ty proponujesz to zrobić ? W końcu to najbardziej podobno popularne danie w Korei.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiolu od niedawna zaczelam ogladac twoje programy na youtube i znalazlam twoj blog. Wlasnie dzisiaj zrobilam kimczi wedlug twojego przepisu smakuje ostro bo to minelo dopiero pare godzin . Ale napewno bedzie super. Mam prosbe jakbys mogla
    podac orginalny koreanski przepis na zupe z kimczi bylabym bardzo wdzieczna . Pozdrawiam serdecznie cala wasza rodzinke

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuje za przepis na Youtube. Jak tylko kimczi bedzie kwasne to bede robic zupe wedlug przepisu . Pozdrawiam i dziekuje . Renata K

    OdpowiedzUsuń
  12. Zupa zrobiona wyszla super . Dziekuje pozdrawiam . RENATA

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobry wieczor:)
    Bardzo chce podziekowac za przepis na kimchi. Moje pierwsze w zyciu kimchi zrobione i sie kisi. W piatek proba generalna. Uwielbiam kimchi, a pierwszy raz mialam okazje zjescs w 2005 roku i to bylo kimchi domowej roboty. Poczestowala mnie kolezanka w pracy, koreanka, zdziwiona ze sie zakochalam w tej kapuscie od pierwszego smaku! Bo jak to?glownie nie koreanczykom nie smakuje! A teraz mam taki przepis, ze bede robic i robic. Pani Wiolu kanal Pani jest subcio;) i w deche! Dziekuje za pogode i usmiech. Pozdrawiam Daga

    OdpowiedzUsuń
  14. dzień dobry
    obejrzałam odcinek o pensjonacie dla dzieci. Czy są pokoje dla nieco starszych dzieci takich 7/10 lat? Jaki jest koszt takich wakacji?

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, jesteś super!!! U mnie w domu wszyscy razem z synem lubimy różne kuchnie świata. Właśnie robią się żeberka tylko... z Boczku bo ja mieszkam w Holandii i kupić tu takie piękne mięsne żeberka jest imposible. Mam tu w Holandii też problem z papryką Go czu garu i pastą Go czy dzang. Będę musiała kupić w Polsce chyba przez internet... Mój kochany mąż zafascynował się odcinkiem o testowaniu elektrycznego auta i bardzo prosi o model bo bardzo chciałby sobie o nim wiecej poczytać w internecie. Pozdrawiam. Natalia .

    OdpowiedzUsuń
  16. Siemankooo! Kanał twój Wiolu oglądam od samego początku i zawsze mnie to cieszy :) czekam też na nowe posty na twoim blogu, mam nadzieję że pojawią się jakieś nowe? Pozdrawiam, Marta (https://martauparta.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też oglądam filmiki. Super i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzień dobry Wiolu. Wiesz, tak na starość odkrywam internet. Moja córcia Irenka miała wczoraj 29-te urodziny. Piszę życzenia i uwagę do niej ,że poznałam Wiolę
    YouTubie bardzo podobną do Ciebie. A ona -jak większość blondynek z okrągłą buzią-i że zna Twój kanał. Pozdrawiam serdecznie i czekam na nowe odcinki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj :D Od niedawna oglądam Twoje filmiki na You Tube i bardzo mi się podobają, czekam na kolejne. Szczególnie na kulinarne i o Korei. Az chciałam napisać do Ciebie maila z kilkoma słowami, ale niestety nigdzie nie ma do Ciebie kontaktu ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Z zachwytem oglądaliśmy kiedyś filmy, ale w tej chwili nadmiar powtarzanych zdrobnień (ryżyk, vloguś, kalarepka, śnieguś itd.) trochę nas zniechęca. Irytujące są również autokomentarze, ustawiczne wtrącenia i tłumaczenia się i „niby autoironia”, dygresje itd. Ciągłe porażki podczas poszukiwania czegoś i niesamowita ilość wzmianek o kawie już są bardzo irytujące. W jednym z innych vlogow gdzie pani wystąpiła, nie robi Pani tego, tylko bardzo konkretnie opowiada, nie powierzchownie i bez dziwnej modulacji głosu. Wybieramy się do Korei, niestety podczas wakacji, gdyż jesteśmy nauczycielami. I pewnie dlatego, ze jesteśmy belframi mamy więcej uwag do wypowiedzi youtuberów ;) Liczymy na to, ze dawna, bardziej ustabilizowana i bardzo miła dla uszu forma wypowiedzi powróci. Sonu jest najsłodszym dzieckiem Youtube!

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak wiele o porogach się nigdzie nie dowiedziałam jak na tej stronie w ciągu godziny. Super jest to co robisz. Bardzo fajnie przedstawione.

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj Wiolu,
    jak już gdzieś na YouTube przeczytałam w komentarzu pod Twoim filmikiem i bardzo mi się to spodobało więc powtórzę kolejny raz:
    Wiolu jesteś naszym Skarbem Narodowym!
    Wiele bardzo wiele filmów na You Tube obejrzałam ale Ty swoimi
    bijesz na głowę wszystkich.
    Twoja naturalność jest atutem nie do pobicia, chyba urodziłaś się do rozświetlania , rozweselania i polepszania swoimi filmami życia całej ludzkości.
    Pozdrawiam cieplutko Barbara K. Wielka fanka.

    OdpowiedzUsuń